Geen vrijwilligers, schildwerk clubgebouw

Maandag, 5 juni 2023

Beste leden,

op 22 mei j.l. heb ik een email verstuurd met het verzoek om vrijwilligers te krijgen voor het buitenschilderwerk van ons clubgebouw

Slechts 1 man ( had zich al opgeven bij de jaarvergadering) heeft NIEMAND zich aangemeld.

Te triest voor woorden, als je bedenkt dat wij momenteel 201 leden hebben, waarvan er 170 woonachtig zijn in Ameide, Tienhoven, Langerak, Lexmond en Meerkerk.

Is er dan niemand die een ochtend, middag of avond tijd heeft om te komen schuren, ontvetten, afplakken en schilderen???

Uiteraard kan ik niet je agenda kijken, maar ik had toch wel een paar leden verwacht die het bestuur en de onderhoudscommissie zouden komen helpen.

Wil je je opgeven als vrijwilliger, bel mij, app mij, email mij en ik neem contact met je op!!

Kom ons a.u.b. helpen, vele handen maken licht werk.

Joop Stuurman,
secretaris, penningmeester