Viswedstrijden mogen weer

Maandag, 14 juni 2021

Beste leden,

wij mogen weer viswedstrijden houden.

Afgelopen 4 weken zijn er 4 groepstrainingen gehouden.

Zaterdag 19 juni zal de 1e officiële viswedstrijd van 2021(alleen vaste hengel) weer worden gehouden en wel in het Merwedekanaal te Meerkerk e.o.

Algemene info:
Vertrek vanuit ‘t Vishokkie, De Tol 12a te Ameide om 06.45 uur. Vooraf is er gelegenheid om een kopje koffie met elkaar te drinken.
Er zal gevist worden van 08.00 tot 12.00 uur.
Maximale hengellengte 11,5 meter, leefnet verplicht.
Voer en aas is vrij, m.u.v. gekleurde maden en verse de vase.

Na afloop is ‘t Vishokkie geopend om gezellig bij te kletsen.

Misschien wilt u eens mee vissen, maar hebt u totaal geen idee wat wedstrijdvissen inhoudt,
kom dan zaterdagmorgen eens langs bij het Merwedekanaal.
Waar wij zitten is nog niet exact bekend, maar rij een rondje langs het kanaal en u ziet ons vanzelf zitten.

Tijdens het vissen en natuurlijk ook na afloop in ‘t Vishokkie kunt u vragen stellen aan de wedstrijdvissers over hoe en wat wedstrijdvissen precies inhoudt.

Heeft u vooraf al vragen en misschien wilt u meedoen, neem dan contact met ons op, dat kan op verschillende manieren:

- beantwoord deze email
- neem telefonisch contact op met de wedstrijdcommissie ( Wim Streefkerk 0183-603021 of Danny van Oort 06-12543423)
- of telefonisch contact met ondergetekende.

Tot ziens aan de waterkant

Met vriendelijke groet,

Joop Stuurman,