Zomermiddagwedstrijden

Woensdag, 24 juni 2020

Beste leden,

er is toestemming om interne clubwedstrijden te houden en dan doen wij dat ook met inachtneming van de Coronamaatregelen.

Vanaf 1 juli zullen er 10 zomermiddagwedstrijden gehouden worden.

LET OP:

Je bent VERPLICHT je hiervoor telefonisch of via de email op te geven, minstens een dag van tevoren.

Heb je je niet opgeven, dan bestaat de kans dat je van deelname wordt uitgesloten.

Er zal geloot worden in de volgorde van opgave, hierbij rekening houdend met mensen die naast elkaar moeten zitten.

Je hoeft niet meer in de auto te blijven zitten, maar neemt wel de 1,5 meter afstand in acht.

De deelnemers zijn over het algemeen ouder dan 70 jaar en daarmee een kwetsbare groep.

De inleg bedraag € 5,00 voor 5 wedstrijden.
De 4 beste wedstrijden tellen mee voor het eindresultaat.

Wij loten om 13.00 uur. Joop roept je naam af en Janus loot.

Wij vissen van 13.30 tot 15.30 uur. De vis wordt zoals vanouds gewoon gemeten.

Na afloop is ‘t Vishokkie geopend.
‘t Vishokkie is coronaproef gemaakt; hou je aan de regels.
Drankjes moet jezelf bij de bar afhalen.

Opgeven kan je bij Janus: 0183 – 60 19 64 of bij Joop 06- 53 20 60 48
of door deze email te beantwoorden.

Zeg het voort!! Zeg het voort!!

Met vriendelijke groet,

Joop Stuurman